1. Należy wejść do sklepu google play, wyszukać aplikację „eduroam CAT” i ją zainstalować:
2. Następnie włącz aplikację, telefon powinien wyszukać profil eduroam. Należy wybrać dla studenta profil:
„Student-ATH” lub dla pracownika: „Pracownik-ATH”.
Gdyby jednak aplikacja nie była wstanie znaleźć profilu dla Akademii, należy użyć wyszukiwania ręcznego: „Wyszukanie ręczne” -> „WŁ.”
W polu wyszukiwania należy wpisać „akademia”,
Zostaną wyszukane instytucje z nazwą „akademia”:
Należy wybrać Student-ATH bądź Pracownik-ATH.
3. W polu użytkownik należy wpisać swoją nazwę użytkownika i hasło. Należy nacisnąć instaluj.
Studenci w formacie: an012345@student.ath.edu.pl
Pracownicy: jkowalski@ad.ath.bielsko.pl
W przypadku pojawienia sią jednego z poniższych komunikatów:
![]() |
![]() |
Należy wybrać „Tak” lub „OK” i wybrać nowy sposób odblokowania ekranu i postępować zgodnie z komunikatami pojawiającymi się na ekranie urządzenia.
4. Po poprawnym wpisaniu danych, telefon powinien podłączyć się do sieci eduroam, co możemy sprawdzić w ustawieniach telefonu, a w aplikacji powinien pojawić się komunikat o poprawnej instalacji.
![]() |
![]() |
Zadzwoń do nas!
+48 33 8279322
Akademickie Centrum Informatyki
Akademia Techniczno-Humanistyczna
w Bielsku-Białej
43-309 Bielsko-Biała
ul.Willowa 2, Budynek L pok. 403
email: aci@ath.bielsko.pl
Godziny otwarcia
PONIEDZIAŁEK: | 08:00 – 16:00 |
WTOREK: | 08:00 – 18:00 |
ŚRODA: | 08:00 – 18:00 |
CZWARTEK: | 08:00 – 19:00 |
PIĄTEK: | 08:00 – 19:00 |
SOBOTA: | 08:00 – 16:00 |
NIEDZIELA: | NIECZYNNE |
POMOC TECHNICZNA: | 696 052 749 |